Tuesday 4 March 2014

Set Berpantang Moden

Bismillahirahmanirahim......

Kepada bakal-bakal ibu yang sedang mencari produk semasa berpantang.

Jom intai-intai "Set untuk Ibu Berpantang Moden" yang telah disediakan oleh Shaklee... 



Set Pantang 


Full Set Ibu berpantang-ESP,Vite-lea, Vit C, Ostematrix, B-Complex, Zink Complex...

# ESP- Protein daripada soya yang dirumus khas didalam Enegizing Soy Protein ini akan menampung keperluan tubuh untuk menghasilkan lebih banyak susu badan bagi keperluan anak.

# VITA-LEA- mengandungi 12 vitamin & 7 jenis mineral yang diperlukan oleh tubuh seimbang. perlu kerana ianya mempunyai iron formula yg sgt dperlukan oleh tubuh, terutamanya bg ibu yang banyak kehilangan darah selepas bersalin.

# B-COMPLEX -rumusan vit B1, B2, B3, B6, B12, asid folik dan Biotin. penting utk elakkan kemurungan – meroyan, sbg penenang (anti-stres) dan penstabil hormon.

# VITA C -penting utk pembentukan kolagen, mempercepatkn penyembuhan luka dan memperbaiki tisu sel yg rosak akibat bersalin)

# ZINC COMPLEX -membantu mpercepatkan baik pulih luka, terutamanya luka di dalam – utk rahim.

# Ostematrix-Kalsium adalah komponen utama susu ibu selepas protein. Kehadiran kalsium mengelakkan sembelit dan stress pada ibu. Ramai dari rakan-rakan kita sakit sendi dan ilang gigi selepas anak dilahirkan. Antaranya puncanya ialah kekurangna kalsium .
Badan terpaksa mengambil kalsium dari tulang dan gigi ibu untuk dibekalkan kedalam susu ibu yang akan dimanfaatkan oleh bayi kita.

Untuk mendapatkan Set Berpantang Moden ini boleh ...

Hubungi:
Fiqa Shaari
SID 1109376
0183747841
Bestari Jaya

No comments:

Post a Comment